Ondernemer
Ondernemer
Salaris-administratie
De salarisadministratie is een belangrijk onderdeel van je bedrijfsadministratie, waarin alle informatie met betrekking tot de lonen en vergoedingen van je medewerkers wordt vastgelegd.
Onder salarisadministratie valt bij ons onder meer:
- Het tijdig uitbetalen van lonen;
- Het correct vastleggen van loonkosten in de boekhouding;
- Het opstellen van jaaropgaven voor werknemers;
- Het regelen van loonheffingen;
- Het tussentijds berekenen van salarissen.
Dankzij de moderne software die wij gebruiken, heb je online direct inzicht in de salarisadministratie en kunnen wij loonjournaalposten automatisch inlezen.
Kennismaken?
Zit je met fiscale, financiële of strategische vragen? Dan ben je bij ons aan het juiste adres. Ons team staat klaar om je te ondersteunen met praktische oplossingen en advies op maat.
Neem contact met ons op, wij maken graag kennis met je!
Contact opnemen