Ondernemer
Ondernemer
Financiële administratie
De financiële administratie is het onderdeel van je bedrijfsadministratie waarin al je transacties en financiële gegevens worden vastgelegd.
Onder financiële administratie valt bij ons onder meer:
- Boekhouding: het administreren van je inkomsten, uitgaven, aan- en verkopen.
- Facturatie: het maken en verzenden van facturen naar je klanten.
- Rapportage: het opstellen van financiële rapporten. Denk aan een tussentijdse balans en winst- en verliesrekening ten behoeve van onder andere businessplannen, begrotingen en financieringsaanvragen.
- Analyse: daarnaast helpen we de beschikbare data te analyseren en interpreteren, zodat je weet waar je je geld aan verdient en aan uitgeeft en hoe je business zich ontwikkelt.
Dankzij de moderne software die wij gebruiken heb jij online direct inzicht in de juiste financiële (management)info. Op basis daarvan kun jij belangrijke beslissingen voor je bedrijf nemen.
Kennismaken?
Zit je met fiscale, financiële of strategische vragen? Dan ben je bij ons aan het juiste adres. Ons team staat klaar om je te ondersteunen met praktische oplossingen en advies op maat.
Neem contact met ons op, wij maken graag kennis met je!
Contact Opnemen