Ondernemer
Ondernemer
Financiële administratie
De financiële administratie is het onderdeel van jouw bedrijfsadministratie waarin al jouw transacties en financiële gegevens worden vastgelegd.
Onder financiële administratie valt bij ons onder meer:
- Boekhouding: het administreren van jouw inkomsten, uitgaven en in- en verkopen.
- Facturatie: het maken en verzenden van facturen naar jouw klanten.
- Rapportage: het opstellen van financiële rapporten. Denk aan een tussentijdse balans en winst- en verliesrekening ten behoeve van onder andere businessplannen, begrotingen en financieringsaanvragen.
- Analyse: wij helpen bij het analyseren van data, zodat inzicht ontstaat in inkomsten, uitgaven en financiële ontwikkelingen.
Dankzij de moderne software die wij gebruiken kun jij online direct inzicht hebben in de juiste financiële (management)info. Op basis daarvan kun jij belangrijke beslissingen voor jouw bedrijf nemen.


Kennismaken?
Zit je met fiscale, financiële of strategische vragen? Dan ben je bij ons aan het juiste adres. Ons team staat klaar om jou te ondersteunen met praktische oplossingen en advies op maat.
Neem contact met ons op, wij maken graag kennis met jou!
Contact Opnemen